PRIMORDIAL - solutie pentru automatizarea fortei de vanzari complet integrata cu WinMENTOR


Eficienta sporita, profituri suplimentare

Primordial este un sistem informatic pentru automatizarea vanzarilor (SFA) care permite imbunatatirea performantelor companiilor de distributie din Romania, prin utilizarea PDA-urilor (Personal Digital Assistant) in munca agentilor de vanzari. El permite transmiterea datelor în timp real de la agent la firma, direct în ERP-ul local (contabilitate/gestiune). De asemenea, Primordial poate fi privit ca un instrument de crestere a profitabilitatii firmei si o dovada a dorintei sale de a solutiona cerintele reale ale clientului.

Avantaje oferite de Primordial managerilor


  • Control asupra agentilor de vânzari prin vizualizarea reperelor orare ale vizitelor la clienti
  • Reducerea costurilor cu distributia
  • Planificare optima a routing-ul zilnic, care conduce la reducerea cheltuielilor cu deplasarea
  • Informare exacta: rapoarte multiple cu privire la comenzi, încasari/agent/perioada de timp
  • Optimizarea activitatii zilnice pentru intreg lantul de distributie.

Avantaje oferite de Primordial agentilor de vanzari


  • Informare completa: datele despre clienti(solduri) si articole (stocuri) sunt complete pe PALM
  • Operare extrem de usoara: pot prelua comenzile, încasarile, retururile de marfa mai repede si mai eficient
  • Reducerea timpului de deservire: datele sunt concise si usor accesibile
  • Trimitere de date exacte : nu mai apar erori la preturi si la alocarea discount-urilor
  • Rapoarte de activitate implicite: agentul nu mai trebuie sa completeze rapoarte periodice de lucru.

Avantaje oferite de Primordial agentilor de merchandising


  • Posibilitatea preluarii de la clienti a datelor cu privire la pozitionarea articolelor în rafturi
  • Posibilitatea urmaririi prezentei produselor concurentei
  • Posiblitatea generarii de rapoarte periodice comparative cu privire la concurenta si produsele acesteia (preturi, cantitate etc).

Avantaje oferite de Primordial serviciului contabilitate/facturare


  • Efectuarea automata a transferului de date: comenzile si încasarile agentilor se transfera automat în programul de contabilitate/gestiune.
  • Distributia uniforma a activitatilor pe parcursul zilei de lucru
  • Usurinta în lucru: efectuarea facturarii necesita un simplu click
  • Eliminarea erorilor umane: înregistrarea unui alt articol decat cel dorit, a unei cantitati sau a unui pret unitar gresit nu sunt permise de sistem
  • Generarea de situatii actualizate privind încasarile si comenzile

Avantaje oferite de Primordial serviciului depozitare/livrare


  • Promptitudine in livrarea marfii la clienti, aceasta putandu-se efectua în ziua preluarii comenzilor
  • Uniformizarea muncii pe parcursul zilei: pregatirea pentru livrarea marfii pe tot parcursul zilei (nu doar seara, sau a doua zi).
  • Eliminarea stresului si greselilor ce decurg din activitatea intensa si sub presiunea timpului